Величезний супертраулер-фабрика під прапором Литви, побудований у 1997 році. Довжина понад 140 метрів, тоннаж близько 9500 GT. Margiris — один із найбільших у світі суден для глибинного промислу риби, оснащений сучасним обладнанням для заморозки і переробки улову прямо на борту.
Німецький високотехнологічний траулер, побудований у 2015 році, довжина 90 метрів, тоннаж 4200 GT. Спеціалізується на далекому промислі, має ефективні системи навігації та збереження улову, що забезпечують високу продуктивність і безпеку екіпажу.
Сучасне судно під німецьким прапором , збудоване у 2024 році. Довжина близько 80 метрів, тоннаж 6000 GT. Yan Maria розроблена для роботи в холодних водах Баренцового моря, оснащена автоматизованими системами вентиляції і контролю вологості для збереження якості продукції.
Потужний траулер під прапором Нідерландів , довжиною понад 110 метрів. Побудований у 2024 році, це судно оснащене найсучаснішими технологіями для риболовлі і зберігання улову, здатне працювати в складних морських умовах і підтримувати високу продуктивність екіпажу.
Траулер середнього тоннажу під литовським прапором, побудований у 1985 році. Довжина приблизно 58 метрів, активно використовується для промислового вилову в Північному і Баренцовому морях.
Сучасне риболовецьке судно під литовським прапором, побудоване у 2001 році. Довжина близько 60 метрів. Lokys оснащений для ведення високопродуктивного промислу у відкритому морі з сучасними системами навігації та безпеки.
Траулер під прапором Литви , побудований у 1985 році. Довжиною близько 60 метрів, судно обладнане для тривалих промислових рейсів, з сучасним обладнанням для обробки улову на борту.
Риболовецьке судно німецького прапора , побудоване у 2000 році, довжина близько 60 метрів. Оснащене сучасними технологіями для ефективного вилову та обробки риби в Північному морі.
Литовський траулер , побудований у 1990 році, довжиною близько 60 метрів. Призначений для високотехнологічного промислу в північних морях із системами контролю якості улову.
Траулер під прапором Литви, побудований у 1996 році, довжина близько 60 метрів. Виконує тривалі промислові рейси в Північному морі, оснащений обладнанням для заморозки та зберігання улову.
Риболовецьке судно під прапором Оману, побудоване у 1986 році. Довжина близько 60 метрів. Працює в Індійському океані, обладнане сучасним промисловим устаткуванням.
Риболовецьке судно під прапором Оману, побудоване у 1986 році, довжиною близько 60 метрів. Активно використовується для промислового вилову у водах Індійського океану.
Судно під прапором Оману, побудоване у 1977 році, довжиною близько 60 метрів. Використовується для промислового вилову, оснащене системами обробки риби.
Ісландський траулер , побудований у 1999 році. Довжина приблизно 60 метрів. Оснащений системами безпеки і навігації для ведення промислу у Північному морі.
Литовський траулер, побудований у 1986 році, довжиною близько 60 метрів. Активно використовується для промислу в Північному морі.
Судно, що плаває під гамбійським прапором, побудоване у 1977 році, довжиною близько 60 метрів. Використовується для промислового вилову в Індійському океані.
Риболовецьке судно, що плаває під гамбійським прапором, побудоване у 1983 році. Довжина близько 60 метрів. Оснащене сучасним устаткуванням для вилову і обробки риби.
Судно, що плаває під гамбійським прапором, побудоване у 1982 році, довжиною близько 60 метрів. Використовується для комерційного вилову у водах Індійського океану.
Риболовецьке судно, що плаває під гамбійським прапором, побудоване у 1977 році. Довжина приблизно 60 метрів. Оснащене системами навігації та безпеки для вилову в складних умовах.
Судно, що плаває під гамбійським прапором, побудоване у 1977 році, довжиною близько 60 метрів. Працює на промисловому флоті, оснащене системами збереження улову.
Риболовецьке судно побудоване у 1982 році. Довжина близько 60 метрів. Використовується для промислового вилову в Індійському океані.
Судно, середніх розмірів, призначене для вилову риби в промислових масштабах.
Риболовецьке судно, середнього тоннажу. Активно використовується для комерційного промислу.
Сучасне риболовецьке судно, побудоване у 1996 році. Оснащене сучасними технологіями вилову.
Риболовецьке судно, що працює у Північному морі. Оснащене для тривалих рейсів і заморозки улову.
Судно середнього тоннажу, використовується для промислового вилову.
Риболовецьке судно, обладнане для комерційного вилову риби.
Литовський траулер, побудований у 1986 році. Довжина близько 60 метрів. Працює в Баренцовому морі, оснащений обладнанням для обробки риби.
Судно типу транспортного рефрижератора, збудоване у 1980-х роках. Призначене для приймання, зберігання та транспортування рибної продукції під час промислового вилову.